0 oy
662 göst.
26 Nisan 2019 Doğum kategorisinde (545 puan) sordu
Kızlar vajinamda baskı hissediyorum normalde hiç orda hissetmem bebeğinde hep bir yerde durmuş 2 haftadır doktorda donmuş dedi o baskı neden acaba 36 haftaligim

3 Cevap

0 oy
26 Nisan 2019 (320 puan) cevapladı
Benim bebişim 34. Haftada dönmüştü. O zamandan beri baskı var bebek dönünce otomatikman ağırlıktan dolayı baskı orada oluyor canım 
-Reklam-
0 oy
26 Nisan 2019 (459 puan) cevapladı
Dogumun yaklaşdiginin belirtileri her halde canm. Artik bebek buyuk baski yapiyor. 
0 oy
26 Nisan 2019 (1,280 puan) cevapladı
Ben bebegimin döndüğünü resmen hissettim o zamandan beri ağrı alt tarafa baskı sanki otururken afedersin biseyin ustune oturur gibi oluysn canın yanıyor normal yani açılmayı sen hissedemezsn doktorun muayene edip bakması lazım..

İlgili sorular

0 oy
2 cevap 306 göst.
0 oy
4 cevap 488 göst.
0 oy
7 cevap 690 göst.

1,512,722 soru

24,672,923 cevap

367,370 kullanıcı

...