0 oy
3,527 göst.
26 Nisan 2019 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (19 puan) sordu
Folic iod kullanan arkadaslar gunde kac tane ve nasil kullaniyosunuz doktorum sadece kullanmami soyledi can esimde aldi geldi ama eczaneye sormamis nasil kullanacagimi onlarda oylememis napsam bilemedim 

6+6

8 Cevap

0 oy
26 Nisan 2019 (211 puan) cevapladı
Ben günde bir tane içiyorum aç tok farketmiyor. Ama kahvaltıdan sonra içiyorum. Bende 6. Haftadayım folik asidi almayı ihmal etmeyin
-Reklam-
0 oy
26 Nisan 2019 (9 puan) cevapladı
Gunde 1 tane iciyorum bnde canlm bebegin gelisimi icin cok ii dedi doktorum,bn ta hamile kalinca icmeye bashlamishtim..
0 oy
26 Nisan 2019 (71 puan) cevapladı
Canım günde bir tane iciyorum bende kahvaltıdan sonra
0 oy
26 Nisan 2019 (491 puan) cevapladı
Gunde bir tane alacaksın canim 
0 oy
26 Nisan 2019 (422 puan) cevapladı
Günde bir tane tok karnına kullanıyorum
0 oy
26 Nisan 2019 (4,074 puan) cevapladı
Folikasitler  normalde günde bir tane kullanılıyor 
0 oy
26 Nisan 2019 (857 puan) cevapladı
Günde 1 defa içeceksin canım bir saat belirle o saatte düzenli iç aç tok farketmiyor.
0 oy
26 Nisan 2019 (1,001 puan) cevapladı
Günde 1 kez tok karnına. Benim dr um kahvaltidan sonra almami önermişti

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 463 göst.
16 Şubat 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Beren26 (639 puan) sordu
0 oy
3 cevap 697 göst.
23 Mayıs 2019 Hamilelikte Anne Sağlığı kategorisinde papatya.95 (570 puan) sordu
0 oy
0 cevap 186 göst.
16 Haziran 2022 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Nazo.nazan (5 puan) sordu
0 oy
3 cevap 673 göst.
6 Mayıs 2018 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Gmznhr (3 puan) sordu

1,512,749 soru

24,673,346 cevap

367,397 kullanıcı

...