Pozisyonla da alakalı sanırım. Doktorum 13de kız olduğunu söyledi. Değişmedi de
Canim ben 15+6 haftalik olduk doktorum daha kucuk diyor
Gecen gittigimde uyuyodu bebisim bidaha gittim baya hareketliydi bakmadi dedi kucuktur
1,512,800 soru
24,673,931 cevap
367,430 kullanıcı