Benim de ilk gebeligim ama buradaki hamileler çok telaşlı nedense. Canım daha erken sen bi 26 gel daha iyi hissedersin hele 30 haftada sonra hiç durmuyorlar uyuyamiyosun o zaman da niye bu kadar hareketli dersiniz
1,512,381 soru
24,668,436 cevap
367,124 kullanıcı