0 oy
610 göst.
21 Nisan 2019 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (919 puan) sordu
Adet olacakmısım gibi  hissediyorum suan sol bacagım sızım sızlıyor dogumun belirtisi mi acaba 38 haftalıgım 

3 Cevap

0 oy
21 Nisan 2019 (735 puan) cevapladı
Yalancı doğum sancıların baslamistir
21 Nisan 2019 (919 puan) yorumladı
Biran vıcudumu ates basıyor böyle sanki içimdeki birşey patlasa da rahat etsem gibi ter bosalıyorum resmen :(((
22 Nisan 2019 (735 puan) yorumladı
Adet olmadigin için onun sıcaklığı olur
-Reklam-
0 oy
21 Nisan 2019 (211 puan) cevapladı
Sanmıyorum bende olmadı ama herkeste farklı olabilir doğum belirtileri. Bebek aşağı indiği için de olabilir, bende kramp oluyordu yürümede zorlanıyordum. İnşallah günü dolar sağlıklı bir şekilde kucağınıza alırsınız
21 Nisan 2019 (919 puan) yorumladı
Insallah canım sağolasın , cümlemiz kazasız belasız kucagımıza alalm
0 oy
21 Nisan 2019 misafir cevapladı
Dk tut canim giderej siddetlenirse dogum sancisidir zaten o kadar farkli bisey ki direk anliyosun

İlgili sorular

0 oy
3 cevap 788 göst.
0 oy
5 cevap 339 göst.
0 oy
1 cevap 237 göst.
22 Temmuz 2024 Hamilelikte Anne Sağlığı kategorisinde Zumranaz (22 puan) sordu
0 oy
1 cevap 295 göst.

1,512,638 soru

24,671,632 cevap

367,289 kullanıcı

...