Kızlar herkesten duyuyorum son zamanlar karnı aşağıya düşüyor falan ben 38+3 oldum hala hiçbişey yok normal mi bu aşağıya düşmemiş sancı da yok bişey de yok karnı düşmeden doğuma giren var mı
1,512,374 soru
24,668,351 cevap
367,122 kullanıcı