0 oy
360 göst.
20 Nisan 2019 Hamilelik Alışveriş kategorisinde (88 puan) sordu
Wee i alfa isimli bebek arabasını kullanan varmı aranizda kızlar biz şimdi aldık merak ediyorum yorumlari

1 cevap

0 oy
20 Nisan 2019 (303 puan) cevapladı
Evet bende kullanmıştım iki çocuğuma ve şimdi de üçüncüye kullanicaz hala sapa sağlam kullanmaya da bağlı tabi ama güzel ve kullanışlı 
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
7 cevap 624 göst.
8 Haziran 2019 Hamilelik Alışveriş kategorisinde Dilekyigit (2 puan) sordu
0 oy
15 cevap 662 göst.
3 Mayıs 2019 Doğum kategorisinde Betoosss (88 puan) sordu
0 oy
10 cevap 689 göst.
9 Nisan 2019 Hamilelik Alışveriş kategorisinde Betoosss (88 puan) sordu
0 oy
7 cevap 644 göst.
8 Aralık 2019 Hamilelik Alışveriş kategorisinde SsenayY (103 puan) sordu

1,512,160 soru

24,665,678 cevap

366,963 kullanıcı

...