Ben 38 deyim normal dğm olucaği için bende kilo almamaya çalişiyorum ekmeyi ve tatlilari sifirlamaya çalişiyorum yağli filan. bide elma patlamiş misir yiyorumki biri iyi geliyor diyeride hiç kilo aldirmiyor hemde ağzim boş kalmiyor
1,512,636 soru
24,671,599 cevap
367,284 kullanıcı