0 oy
615 göst.
3 Temmuz 2018 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (905 puan) sordu

kizimin kiyafetleri bu gidisle olmicak kizim bebek olarak degil abla.olarak dogucak bu gidisle :))) 40+1 olduk halen niyet yok rabbim.hayirli etsin karnimda sancilar var ama gaz sancisi galiba gazda yok anlamadim gitti 

Gebelik haftası 40+1

1 cevap

0 oy
3 Temmuz 2018 (880 puan) cevapladı

Ben almadım boyu uzun olacak diye. 3 ay aldım hep. Zaten hızlı büyüyorlar. Kaç kilo kaç cm?

3 Temmuz 2018 (905 puan) yorumladı
benimki ayin 20sinde 3.600du simdi ne kadar oldu bilmiyorum yarin bakarsa ogrenicem kilosuna
14 Temmuz 2018 Nuraybiga yorumladı
Mucize bebek doğdu mu senin
14 Temmuz 2018 (905 puan) yorumladı
evet canim.cok sukur seninde dogdu demi ayni gun yatmistik hastahanede 12 de suni sanci verildi aksam 7 de dogdu minnagim
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
13 cevap 2,364 göst.
0 oy
9 cevap 1,367 göst.
22 Kasım 2019 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Alkr (336 puan) sordu
0 oy
12 cevap 668 göst.
28 Mart 2019 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Hilal dmn koç (32 puan) sordu
0 oy
5 cevap 523 göst.

1,512,350 soru

24,667,993 cevap

367,103 kullanıcı

...