0 oy
429 göst.
18 Nisan 2019 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (10 puan) sordu
Canlarım sezaryandan sonra ne kadar sonra korse kullandınız? 

Bedeni nasıl ayarladınız? Ben bedeni nasıl ayarlayacagimi bilmiyorum 
Gebelik haftası 38+3

1 cevap

0 oy
18 Nisan 2019 (1,327 puan) cevapladı
 Bende alcam normalde s bednim yine s alcam  canim  normal dogumda hemen takabiliryosun sezryanda bi hafta iki hafta snra takiyorlar 
18 Nisan 2019 (996 puan) yorumladı
Bende almak istiyorum bende normalde s bedendim şimdi hamilelikte m iyi oluyor ama o koca göbeğim s bedene sığmaz herhalde;)birde kopceli mi yapışkanlı mi nasıl alacaksınız seseryanda kopceli korse takılabilir mi mesela .
18 Nisan 2019 (10 puan) yorumladı
Bende önden kopcalı olmak istiyorum ama ben normalde m bedenim. Ama m mi alsam sonuçta biraz göbeğim de var. Bir türlü karar veremiyorum
18 Nisan 2019 (996 puan) yorumladı
Ben normalde s yım ama m alırım herhalde dikişler patlamasin sonra s sikip da bilemedim inan.
18 Nisan 2019 (10 puan) yorumladı
Bende karar veremedim. O yüzden kullanımlardan öneri almak istedim
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
11 cevap 1,398 göst.
0 oy
2 cevap 533 göst.
25 Kasım 2019 Doğum kategorisinde Mlk22 (491 puan) sordu
0 oy
6 cevap 1,144 göst.
22 Ağustos 2019 Doğum kategorisinde K.Dilek (406 puan) sordu
0 oy
3 cevap 874 göst.
12 Ağustos 2020 Doğum kategorisinde Fatoş Aydın58 (389 puan) sordu

1,512,325 soru

24,667,746 cevap

367,080 kullanıcı

...