0 oy
397 göst.
16 Nisan 2019 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (283 puan) sordu
Arkadaşlar perşembe günü karnından sıvı aldılar ve dün geceden beri afedersiniz ama sanki isalmisim gibi şancı var karnında sizce hastaneye gitmelimiyim bilemedim 

19.2 haftaligim

3 Cevap

+1 oy
16 Nisan 2019 (962 puan) cevapladı
 
En İyi Cevap
Zaten sıvi aldirmis. Niye şoyle böyle tehlikeli diyip kadını üzüyorsunuz. Yaptirmayana birsey denmiyorsa yaptirana da demeyin. Herkes bebegini kendisi yeteri kadar dusunur zaten
-Reklam-
0 oy
16 Nisan 2019 (529 puan) cevapladı

Karindan su almak çok tehlikeli diye duymuştum.

Bebeginiz sayet down sendromu çıkar ise, gebeliği sonlandiracak misiniz?!

Benim yasimdan dolayi banada risk var denildi. Su alinacakti musade etmedim. 20 haftalik bir bebegin canina kiyma fikri beni dehşete düşürdü :(

Savunmasiz bir bebek ve kaçacağı saklanacağı bir ortamin olmadigi bir alanda onun canina kiymak bana göre ters geliyor:(

16 Nisan 2019 (283 puan) yorumladı
Canım bebeğinin kemin gelişimsiz liği ve başka bir rahatsızlığı olma zor konusuydu ve bağırsaklarında parıltı görüldü yani ben onu aldırmak için değil maksat bebeğimin rahatsızlığını öğrenmek aldırıp aldirtmamakda benim elimde doktorlar illaki alacaksın demiyorlar
16 Nisan 2019 (529 puan) yorumladı
Benim arkadaşım bana ASLA Tavsiye etmedi. Anne ve Bebek için riskli bir durum dedi. Arkadasim kadin dogumda çalışan bir hemşire.
Agriniz varsa bence beklemeden direk hastaneye gidin. Sizinde sagliginiz tehlikede olabilir
0 oy
16 Nisan 2019 (1,191 puan) cevapladı
Canım git istersen için rahat etsin 

İlgili sorular

0 oy
3 cevap 343 göst.
12 Aralık 2024 Doğum kategorisinde Melike btyb (58 puan) sordu
0 oy
2 cevap 292 göst.
22 Ağustos 2024 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde L1na_. (3 puan) sordu
0 oy
2 cevap 342 göst.
12 Haziran 2024 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Zuleyha63. (164 puan) sordu

1,512,675 soru

24,672,188 cevap

367,322 kullanıcı

...