0 oy
399 göst.
14 Nisan 2019 Doğum kategorisinde (1,469 puan) sordu
Dikislerjn yerinde sanki bisy varmis gibi sertlik var 9 ay oldu gecmedi sertlik kalirmi boyle gecer mi acaba

3 Cevap

0 oy
14 Nisan 2019 (495 puan) cevapladı
Valla canım bende de var topaklayıp dikilmiş gibi demi.. 
14 Nisan 2019 (1,469 puan) yorumladı
Oyle degilde sanki çıban gibi sıksam gidecek gibi ama gitmiyo :(
-Reklam-
0 oy
14 Nisan 2019 (619 puan) cevapladı
Ya ciddimisiniz nasil bi sertlik 
14 Nisan 2019 (1,469 puan) yorumladı
Sivilce oluyoda hani icinden bisy cikmiyo sert kaliyo ya oyle bi sertlik
14 Nisan 2019 (3 puan) yorumladı
Hadi ya herkezde oluomu bu acaba ya ilk defa duydum bunu
14 Nisan 2019 (1,469 puan) yorumladı
Bnde var bi kac kiside duydum bu programda
0 oy
14 Nisan 2019 (1,839 puan) cevapladı
2defa normal dogum yaptim oyle biseyle karsilasmadim canm bi doktora gitmelisin dedigin gibi dogumdan sonra dikis yeri sis olur biraz ama o sekilde duymadim 

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 502 göst.
24 Ocak 2021 Doğum kategorisinde Saliha 59 (732 puan) sordu
0 oy
4 cevap 1,316 göst.
19 Haziran 2020 Doğum kategorisinde ebru34 (164 puan) sordu
0 oy
1 cevap 353 göst.
0 oy
2 cevap 451 göst.

1,512,211 soru

24,666,310 cevap

366,996 kullanıcı

...