0 oy
396 göst.
13 Nisan 2019 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (62 puan) sordu
Gobek cizgisi alt tarafdaysa erkek olur diyolar sizcede dogrumu erkek bebek bekleyenler yazabilirmi 11+3 olduk ilk hamileligim
Kapatılma nedeni: Yanlış başlık seçimi soru sorarken lütfen çıkan uyarı ekranını dikkatlice okuyunuz ve kurallara uyunuz

4 Cevap

0 oy
13 Nisan 2019 (313 puan) cevapladı
Benm altta ama kizzz:)
13 Nisan 2019 (62 puan) yorumladı
Hurafe demekki  birde lavabo aciciyla idar karistirip eger kahverengi olursa erkek diyolar bilemedim walla hamileligimi camasir suyundan ogrendigim icin inanasim geliyo boyle seylere  ama tabiki bunlar isin eylencesi allah hepimize saglikli sihhatli hayirli evlatlar nasip etsin
13 Nisan 2019 (313 puan) yorumladı
Amin canm. En garanti 16. Haftayi bekle. Herkes cinsiyet konusnda biseylr soyluyo cunku.
-Reklam-
0 oy
13 Nisan 2019 (341 puan) cevapladı
Çizgi başlarda altta oluyor karnın büyüdükçe ustete oluyor en azından bende öyle oldu 
0 oy
13 Nisan 2019 (1,191 puan) cevapladı

<3 Sanmıyorum canım ya ama herşey gönlünce olsun

0 oy
13 Nisan 2019 (1,348 puan) cevapladı
Benim 23 haftada oluştu kız bebek
13 Nisan 2019 (188 puan) yorumladı
Benmki dogurduktan sonra oluştu :) sadece altta oldu kız bebeğim var

İlgili sorular

0 oy
3 cevap 344 göst.
23 Şubat 2024 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde ElifHakan (24 puan) sordu
0 oy
1 cevap 298 göst.
0 oy
1 cevap 235 göst.
8 Ocak 2024 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde 20200913 (3 puan) sordu
0 oy
4 cevap 459 göst.

1,512,346 soru

24,667,984 cevap

367,102 kullanıcı

...