0 oy
769 göst.
2 Temmuz 2018 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (25 puan) sordu

Kızlar 20+0 hafta dayım bebeğim 300 gr sizce nasıl. Bide hissedemiyom normal mı

Gebelik haftası 20 hafta

6 Cevap

0 oy
2 Temmuz 2018 (812 puan) cevapladı

Benim 25 te 500 gr normal heralde

2 Temmuz 2018 (25 puan) yorumladı
Ya ne zaman hissettiniz hareketlerini
2 Temmuz 2018 (540 puan) yorumladı
23ten itibaren hissedersin
2 Temmuz 2018 misafir yorumladı
20 . Haftada azar azar hissettim
26 Eylül 2018 (938 puan) yorumladı
Bende 24 haftalıkken 655 grm dı
-Reklam-
0 oy
2 Temmuz 2018 (228 puan) cevapladı

Cinsiyeti öğrendik demişsin belrtmemişsin :) Allah sağlıklı kucağına almayı nasip etsin..

2 Temmuz 2018 (25 puan) yorumladı
Evet yaa o kadar geç öğrendim ki yazmamışım erkek herhalde kimse benim gibi geç ögrenmemiştir
2 Temmuz 2018 (12 puan) yorumladı
Ins bende bugun ogrenicem 3de randevum var
2 Temmuz 2018 misafir yorumladı
Maşallah canım benimkide erkek 15 haftalıkken öğrenmiştim bende
2 Temmuz 2018 (25 puan) yorumladı
Hadi hayırlısı olsun inşallah
2 Temmuz 2018 (25 puan) yorumladı
Biz çok geç öğrendik nazlı çıktı bizim oğlan
0 oy
26 Eylül 2018 (938 puan) cevapladı

Benımkı 24 haftalıkken 655 grmdı

0 oy
26 Eylül 2018 (938 puan) cevapladı

Yeni yeni hissetmeye baslarsın zaten kılosıda gayet ıyı

0 oy
26 Eylül 2018 (541 puan) cevapladı

Kilosu da normal ilk hamileliğinse hissedememekte normal canım

0 oy
26 Eylül 2018 (477 puan) cevapladı

Canim benimde 20+3 haftalikken 315 qramdi normal yani

İlgili sorular

0 oy
7 cevap 919 göst.
0 oy
6 cevap 689 göst.
15 Ekim 2020 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde 670534 (181 puan) sordu
0 oy
7 cevap 794 göst.
0 oy
7 cevap 976 göst.
16 Nisan 2020 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Prensin annesii (355 puan) sordu

1,512,754 soru

24,673,370 cevap

367,399 kullanıcı

...