0 oy
463 göst.
11 Nisan 2019 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (165 puan) sordu
Merhaba hanımlarr 38+6 dayım ve yirmi dakika da bir idrarım geliyor gibi his yaşıyorum tuvalete çıkıyorum iki damla geliyor gelmiyor nedeni nedir yaşıyan var mı ?
Gebelik haftası 38+6

2 Cevap

0 oy
11 Nisan 2019 misafir cevapladı
 
En İyi Cevap
Hayatım bebek büyüdükçe aşırı şekikde iç rganlara baskı yapıyor bunun basında da idrar kesesi geliyor tuvaletin olmadıgı halde baskıdan dolayı kese dolmadan varmış gibi tuvalet ihtiyacı hissesiyorsun gebelikde normal seyreden bi durym endişeye mahal yok ;)))
11 Nisan 2019 (165 puan) yorumladı
Anladimmmm canım sağol teşekkür ediyorummm:))
11 Nisan 2019 misafir yorumladı
Rica ederim ne demek gebelerle çalışa çalışa çok şey öğrendikk :))))
-Reklam-
0 oy
11 Nisan 2019 misafir cevapladı
Bebek baski yapiyo galiba asagi dogru bende ayni durumdayim cnm
11 Nisan 2019 (165 puan) yorumladı
Sabırsızlanıyor sanırsam artık :)
11 Nisan 2019 misafir yorumladı
Galiba :))) sıkıldılar icerde

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 348 göst.
0 oy
1 cevap 352 göst.
0 oy
6 cevap 854 göst.
0 oy
2 cevap 540 göst.

1,512,701 soru

24,672,589 cevap

367,343 kullanıcı

...