Giriş
Hatırla
Üye Ol
Gebe Soru Cevap
Ana Sayfa
Sorular
Cevapsız
Kategoriler
Üyeler
Bir Soru Sor
Gebelik dışı Soru&Sohbet
Bebek Bakımı
Bir Soru Sor
Spinal anestezi
0
oy
413
göst.
9 Nisan 2019
Doğum
kategorisinde
Orayaska
(
33
puan)
sordu
Merhaba anneler.spinal anestezi ile ilgili sorularinizi cevaplaya bilirim
Bu soruya cevap vermek için lütfen
giriş yapınız
veya
kayıt olunuz
.
3 Cevap
+1
oy
9 Nisan 2019
Aynur56
(
54
puan)
cevapladı
Soru sormak yerine o anda kı duygularını merak ediyorum nasipse perşembe günü olacağım bende
Lütfen yorum eklemek için
giriş yapınız
veya
kayıt olunuz
.
-Reklam-
0
oy
9 Nisan 2019
Aysun08
(
316
puan)
cevapladı
Bende nasipse 1 hafta sonra düşünüyorum belden ignemi oluyorsunuz nezaman uyuşuyor ve nekadar sürüyor doğum çocuğun ve sizin odanıza cikmaniz
9 Nisan 2019
Canan ay
(
467
puan)
yorumladı
Canm bende spinal oldum belden igne yapılıyor ama emin ol anlamiyorsun bile sinek isirigi kadar diyim acisina :) bir anda bacaklarin sicak sicak oluyor ve uyuşuyor anlamiyorsun seni yatiriyorlar ilk 5 dakika da bebegin hooop cikiyor ve hemen yanına getiriyorlar öpüp kokluyorsun onu götürüyorlar başlıyorlar seni dikmeye uyusuk oldugun icin anlamiyorsun hiçbirşey ben doktorla sohbet etmiştim yani cocugun dogmasi seni dikmeleri odana gecmen toplam 30 dakika hayırlı dogumlrin olsun ınş canm
9 Nisan 2019
Aysun08
(
316
puan)
yorumladı
Çok sağol canım ins
9 Nisan 2019
Prens bekliyorum
(
513
puan)
yorumladı
Postu açan arkadaş nereye kayboldu ki
9 Nisan 2019
Canan ay
(
467
puan)
yorumladı
Bebegiyle ilgilenir belki cnm
Lütfen yorum eklemek için
giriş yapınız
veya
kayıt olunuz
.
0
oy
9 Nisan 2019
Mercimekk
(
55
puan)
cevapladı
Ben de sonrasindaki sureci merak ediyorum. Tabiki normal dogum kadar cabuk ttoparlanmayi beklememek lazim ama yuruyus yapmak ve su icmek cabuk toparlatiyor diyorlar.
9 Nisan 2019
Prens bekliyorum
(
513
puan)
yorumladı
Bende spinal oldum cnm 6 saat belden aşağı uyuşma gecince hemşireler uzerimi değişme ne yardım ci oldu ve hızlı bir şekilde ayağa kaldırdılar her saat başı 10 dk yürüyüş yapmami ve bol sıvı tuketmemi istediler. Maşallah 2. Gün rahatlık la kalkıp yalnız başıma yuruyebildim.
9 Nisan 2019
Mercimekk
(
55
puan)
yorumladı
Masallah cok iyi, demekki gercekten yuruyus ve bol sivi tuketimi ile halloluyor.
Bir de bir arkadasima kahve tuketin demisler, bas agrisi olmasin ve anestezi vucuttan atilsin diye
9 Nisan 2019
Prens bekliyorum
(
513
puan)
yorumladı
Evet nescafe iyi gelir oda sıvı ların arasına giriyor
Lütfen yorum eklemek için
giriş yapınız
veya
kayıt olunuz
.
Hadi sende yardım et cevapsız soruları bitirelim
İlgili sorular
0
oy
3
cevap
509
göst.
3. sezaryen doğumda genel anestezi mi spinal anestezi mi daha iyi?
5 gün
önce
Hamilelik Dönemi Genel
kategorisinde
Minikler52
(
21
puan)
sordu
0
oy
0
cevap
108
göst.
3. sezaryen doğumda genel anestezi mi yoksa spinal anestezi mi oldunuz?
5 gün
önce
Hamilelik Dönemi Genel
kategorisinde
Minikler52
(
21
puan)
sordu
0
oy
3
cevap
303
göst.
3. sezaryen için genel anestezi mi yoksa spinal anestezi mi daha iyi?
5 gün
önce
Hamilelik Dönemi Genel
kategorisinde
Minikler52
(
21
puan)
sordu
0
oy
0
cevap
200
göst.
Planlı sezaryen için epidural mi yoksa spinal anestezi mi daha iyi?
9 Haziran
Doğum
kategorisinde
Burcum34
(
41
puan)
sordu
Kategoriler
Tüm kategoriler
Doğum
(89,558)
Hamilelik Dönemi Genel
(445,948)
Hamilelikte Anne Sağlığı
(67,409)
Hamilelikte Bebek Sağlığı
(62,880)
Hamilelikte Beslenme
(7,821)
Hamilelikte Güzellik
(2,678)
Hamilelikte Spor
(537)
Hamilelikte Testler
(24,785)
Hamilelik Alışveriş
(10,861)
Hamile Kalamama
(16,583)
Tüp Bebek
(2,991)
1,512,591
soru
24,671,148
cevap
367,270
kullanıcı
...