0 oy
1,175 göst.
8 Nisan 2019 Doğum kategorisinde (209 puan) sordu
18 Haftalık iken Sigortalı Olarak İşe Başlasam 35. Haftaya kadar Çalışırsam 90 gün prim oluyor. Bu durumda doğum parası alabilir miyim ? 

3 Cevap

+1 oy
8 Nisan 2019 (500 puan) cevapladı
 
En İyi Cevap
90 gün primin yatarsa ve doğum yaptığın anda sigortalı olursan alırsın canım 
8 Nisan 2019 (209 puan) yorumladı
İşte aradığım cevap :)
25 Mayıs 2019 (4 puan) yorumladı
Yani çalışıyor olmamız lazım doğum yaptığımız dönem öyle mi
-Reklam-
0 oy
8 Nisan 2019 (216 puan) cevapladı
İş yerinde bir seneyi doldurman gerek yoksa alamıyorsun. Ücretsiz izine çıkıp doktorun yazdığı raporun parasını ve 149lira süt parasını alıyorsun çocuk bakım parası çocuğun yasına göre aylık maaşına ekleniyor onun dışında iş yerine hamile girip doğum parası alamazsın zaten hamile olduğun için hiç bir is yeri kabul etmez 
8 Nisan 2019 (342 puan) yorumladı
1 yıl bir yerde çalışmasına gerek yok son 1 yılda 90 gün aktif çalışması ve haftasını doldurup ayrılması yeterlidir
0 oy
8 Nisan 2019 (70 puan) cevapladı
Kim alır hamile bayanı iss 

İlgili sorular

0 oy
0 cevap 449 göst.
0 oy
1 cevap 1,235 göst.
0 oy
3 cevap 919 göst.
29 Mayıs 2019 Doğum kategorisinde Kübra yıldız (1,843 puan) sordu
0 oy
5 cevap 2,217 göst.

1,512,582 soru

24,671,077 cevap

367,264 kullanıcı

...