Benim kizim olsaydı adını Asel koyacaktim ama oğluşum olacak inşallah.
Zümra
Meva
Neva
Asya
Hifa
Olabilirir
Bnmde kızım olacak canım Zeynep Alya koyacaz Allah nasip ederse fikir olsun sanada
1,512,160 soru
24,665,687 cevap
366,965 kullanıcı