Kızlar ben bebegime bimin bebek bezine basladım cok memnun kaldım altına hic gecirmiyor ve pişikti hic olmadı baya kaliteli geldi bana vede hesaplı arayış icinde olanlara tavsiye ederim
Bende şimdi den onu düşünüyorm
1,512,401 soru
24,668,644 cevap
367,138 kullanıcı