Kızlar ben bebegime bimin bebek bezine basladım cok memnun kaldım altına hic gecirmiyor ve pişikti hic olmadı baya kaliteli geldi bana vede hesaplı arayış icinde olanlara tavsiye ederim
Bende şimdi den onu düşünüyorm
1,512,400 soru
24,668,640 cevap
367,136 kullanıcı