E bebekten alıp da memnun olanlar var. Ben de oraya bakıyorum. Marka olarak herhangi bir önceliğimiz yok arkadaşım bunu kullanıyor 7 aydır
1,512,741 soru
24,673,108 cevap
367,376 kullanıcı