0 oy
443 göst.
4 Nisan 2019 Hamilelikte Anne Sağlığı kategorisinde (282 puan) sordu
23+5 günlük olduk 22 yasindayim ilk bebek hormonlardan mi bilmiyorum çok sıkıntı icerisindeyim. Devamlı ağlama isteği var en ufak şeye kızıyorum hic birşey yapmak istemiyorum buyuk bir istekle başladığım isten 10 dakika sonra vazgeçiyorum başına gelen var mı? Ne yapmam lazim etrafımı istemsizce kırıyorum?

4 Cevap

0 oy
4 Nisan 2019 (168 puan) cevapladı
Hormonlar dan canım merak etme bende o haftalarda aynıydım suan 37 giricez okadar kalmadı artık  
4 Nisan 2019 (282 puan) yorumladı
Allah sağ salim kavuşmayı nasip etsin
-Reklam-
0 oy
4 Nisan 2019 (285 puan) cevapladı
Aynı haftadayz canm yasımızda yakın bende senin gbiyim vala bi bakmısın cok sinirli bazen cok mutlu sürekli aglayasm gelyr herseye cBuk kızıyrm bunlar hamilelikte olan seylermiş hormonlar sagolsun :) yapacak bişey yok cokcabuk kırılıyrz cok cabuk kırablyrz karsı taraf daha anlayıslı olmalı bu konularda hamileyiz sonucta 
4 Nisan 2019 (282 puan) yorumladı
Eşimde doğursanda kurtulsak modunda :) taş olsa çatlar yazık adamlara ben bazen çok kırıyorum bi destek alalım istersen diye tavsiyede bulundu bugün işten yorgun geliyor birde ben başlıyorum zor onun içinde
4 Nisan 2019 (285 puan) yorumladı
Tabi cnm eşlerede zor da ama en cokta biz haklıyz bence katlansınlar bi zahmet bebeklermz olana kadar :) Destek olablr neden olmasın iyi geleblr size
0 oy
5 Nisan 2019 (17 puan) cevapladı
Bende öyleyim canım 
0 oy
14 Ağustos 2020 (63 puan) cevapladı
Bende seninle aynı durumdayım bazen öyle bir duruma geliyorum karnimdaki hiç umrumda olmuyor ama sakinleşince insan anlıyor bebeğin hiç bir günahı yok allah yardımcın olsun sağlık li birşekilde rabbim kucağına almayı nasip etsin

İlgili sorular

0 oy
5 cevap 460 göst.
0 oy
4 cevap 508 göst.
0 oy
4 cevap 628 göst.
0 oy
4 cevap 446 göst.
23 Temmuz 2023 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Gamze0337 (222 puan) sordu

1,512,180 soru

24,665,974 cevap

366,976 kullanıcı

...