ya kızlar salı günü gidicem gittiğimde 14+4 olcam cinsiyet belli olur mu en son gittiğimde ultrasonum buydu
Buda benim bebişim 12+5 de ki görüntüsü :) yarın 14+3 olacam kontrole gidecem umarım cinsiyet hakkında birşey der doktor
1,512,333 soru
24,667,886 cevap
367,091 kullanıcı