0 oy
363 göst.
30 Haziran 2018 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (479 puan) sordu

Selam kızlar 11 haftalik hamileyim akşam  üstü  uyudum kalktgmda sag tarafımda ağrı vardi hala var normal mi..

1 cevap

0 oy
30 Haziran 2018 (2,663 puan) cevapladı
 
En İyi Cevap

Kanama yoksa gayet normalcanım rahim büyüyor 

30 Haziran 2018 (479 puan) yorumladı
Kanama yok zaten progestan içiyorum  sagolun  :)
30 Haziran 2018 (2,663 puan) yorumladı
Rica ederim ;)
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
2 cevap 416 göst.
0 oy
1 cevap 239 göst.
0 oy
2 cevap 237 göst.
16 Ekim 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde kaya (174 puan) sordu

1,512,150 soru

24,665,542 cevap

366,953 kullanıcı

...