Gayet iyi bence benimki biraz fazla şişko nasıl doğuracağım onu düşünüyorum 32 haftalığız 2250 dedi doktor cok kiloda iyi değil ilk bebeğimi 4070 gram normal doğurdum buda aynı olursa vay halime
1,512,341 soru
24,667,972 cevap
367,100 kullanıcı