Ben daha bu hafta görmemeye başladım. Ayna kullan dediler bana da .:) Ben görmesem de parmağımla dokunarak kalanları aliyorum. Göz görmeyince dokunma duyumla görüyorum yani :) 32+5
Kuafore gidiyorum canim kuafor yapiyo
Kuaföre gidiyorum ben
1,512,349 soru
24,668,015 cevap
367,105 kullanıcı