0 oy
356 göst.
31 Mart 2019 Doğum kategorisinde (65 puan) sordu
Merhaba arkadaşlar.  Bu saate kadar sancılarımı kontrol ettim daha yeni düzene bindi gibi.  5 dk bi geliyo. Acile mi gidicem nöbetçi ebe falan vardır dim. Nasıl olacak bilmiyorum.  Yardım eder misinz

3 Cevap

0 oy
31 Mart 2019 (1,251 puan) cevapladı
Evet canım acile git bakaeksr
-Reklam-
0 oy
31 Mart 2019 (529 puan) cevapladı
Kadindogum hastanesine git. Orda 7, 24 hem ebe hemde nöbetçi kadin doğum doktoru var.

Gerek görüldüğünde hemen nöbetçi kadin dogum doktoru müdahale ediyor çünkü 
0 oy
31 Mart 2019 misafir cevapladı
Vardir canim bklemeden git hemen

İlgili sorular

+1 oy
18 cevap 1,584 göst.
29 Ağustos 2024 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde lalenur_109 (48 puan) sordu
0 oy
1 cevap 292 göst.
0 oy
7 cevap 523 göst.
29 Temmuz 2023 Doğum kategorisinde Deniz arya (25 puan) sordu

1,512,800 soru

24,673,931 cevap

367,430 kullanıcı

...