0 oy
643 göst.
31 Mart 2019 Doğum kategorisinde (14 puan) sordu
Kızlar 3 gün önce doğum yaptım sezeryanla ama şuan şefaf sıvı şeklinde akıntı geliyo normalmi

2 Cevap

0 oy
31 Mart 2019 misafir cevapladı
Canım normal daha yeni dogum yapmışsın rahmin temizleniyo. Kendini sitrese sokma bu kadar
-Reklam-
0 oy
31 Mart 2019 (1,129 puan) cevapladı
Akinti dikişten geliyorsa normal değil. Hemen dr a git enfeksiyon olabilur. Eger kan yerine şeffaf bi akintin varsa vajinadan o zaman da kansızlıktan olabilir 

İlgili sorular

0 oy
5 cevap 654 göst.
0 oy
20 cevap 11,119 göst.

1,512,590 soru

24,671,131 cevap

367,268 kullanıcı

...