Ilk haftalarda bende de ağrı oluyordu canım adet olacakmış gibi doktoruma sorduğumda normal demişti. Çiğ köfteyi bende yemiştim canım çok çekiyordu her gün yedim hatta birşey olmadi çok şükür
1,512,754 soru
24,673,370 cevap
367,399 kullanıcı