0 oy
301 göst.
29 Mart 2019 Doğum kategorisinde (61 puan) sordu
Kizlar pendik yuzyil hastanesinde dogum yaptiniz mi ve tecrubeleriniz neler?? Ve doktorunuz kimdi?

1 cevap

0 oy
28 Nisan 2019 (551 puan) cevapladı
Bi kaç akrabam o hastanede doğum yaptılar.  Merkezi bir devlet hastahaesinden farkı yok. İçeride hasta varken odaya hasta alıyorlar. Soru sordugunda azarlanır gibi cevap alıyorsun. Neyse sonradan odoktor gitmiş ordan. Ben gtmem fakat akrabalarım nasılsa memnun kaldılar
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
9 cevap 449 göst.
0 oy
18 cevap 881 göst.
0 oy
6 cevap 366 göst.

1,512,173 soru

24,665,876 cevap

366,973 kullanıcı

...