0 oy
340 göst.
28 Mart 2019 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (200 puan) sordu
18 haftalık hamileyim sancım var diye hastaneye gittim erken doğum riski var dedi serum taktılar rahatlarsın dediler açıkçası bebeğe birşey olur mu diye tedirgin oldum. Bu durumu yaşayan var mi 

2 Cevap

0 oy
28 Mart 2019 (481 puan) cevapladı
 
En İyi Cevap
22+6 yim bende dün yatıyordum hastanede kanamam oldu hafif gittim erken doğum riski dedi 1 gece kaldım kalçamdan iğne fitil progestam ve sabaha kadar serum verdiler :( inşallah birşey olmaz bebişlerimize
28 Mart 2019 (200 puan) yorumladı
Amin inşallah
-Reklam-
+1 oy
28 Mart 2019 (393 puan) cevapladı
33 haftalıkken oldu benimde canım 13 gün yattım yeni çıktım korkma bişey olmaz akşamdan ertesi güne kadar kactane serum taktılar ilaç verdiler ayriyeten 

İlgili sorular

0 oy
2 cevap 313 göst.
6 Ocak 2024 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Jusy (11 puan) sordu
0 oy
1 cevap 1,307 göst.

1,512,350 soru

24,668,080 cevap

367,110 kullanıcı

...