0 oy
480 göst.
28 Mart 2019 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (581 puan) sordu
Hanimlar 22haftaligiz. Elhamdülillah. Banyodan ciktgim gibi ignryi vurdum. Igneyi cikardigim gibi birazi fiskirdi cikti ilk defa oldu böyle. Ikinci igneyi kullanmali miyim? Basina boyle bisey gelen var mi ?
Gebelik haftası 22+0

1 cevap

0 oy
28 Mart 2019 (2,962 puan) cevapladı
Bnd bazen öyle oluyor canım birşey olmaz Allah in izniyle içindeki giden yeter BNC ikinciyi vurma biraz bekle içindeki ilaç  agzina kadar insin onu da sıkınca bittiginden emin olunca çıkar
28 Mart 2019 (581 puan) yorumladı
Ben hep cabucak cikariyordum ders oldu bana biraz bekledikten sonra cikcam. Doktoruma mesaj yazdim aksam 10 da ikinciye vur yazmış. Korkuyorum bisey olck diye Rabbim yardimciniz olsun
28 Mart 2019 (2,962 puan) yorumladı
Amin canım doktorun ne dediyse onu uygula birşey olmaz Allah in izniyle
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
3 cevap 697 göst.
11 Ekim 2019 Hamilelikte Anne Sağlığı kategorisinde esugtrkkl (115 puan) sordu
0 oy
5 cevap 975 göst.
0 oy
5 cevap 1,225 göst.
0 oy
3 cevap 553 göst.

1,512,558 soru

24,670,813 cevap

367,245 kullanıcı

...