Hayırlı günler anneler. 25 haftalık hamileyim bugün kontrolüm vardı doktor su azalması var normalin biraz altında korkulacak derece de değil dedi 10 gün sonra kontrole gel yoksa iğneye başlayacağız dedi. Ve plesentada kist var dedi yardımcı olursanız kötü oldum :(
1,512,233 soru
24,666,635 cevap
367,026 kullanıcı