0 oy
361 göst.
29 Haziran 2018 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (52 puan) sordu

Kızlar bende b12 eksikligi cıktı doktorum benexol verdi günde 2 kere ama ben decavitte kullanıyorum ağır gelir mi acaba :/

Gebelik haftası 29+3

1 cevap

0 oy
29 Haziran 2018 (880 puan) cevapladı
Takviye vitaminin içindeki kullanım oranına bağlı. Doktorun tavsiyesine uy bence.
29 Haziran 2018 misafir yorumladı
Evet en doğrusu bu aslında ama decavitte de b12 oldugu icin biraz endişelendim fazla pimpirikliyim heralde :)
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
9 cevap 592 göst.
20 Ocak 2019 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Duuygu (64 puan) sordu
0 oy
31 cevap 2,553 göst.

1,512,169 soru

24,665,819 cevap

366,971 kullanıcı

...