Hamilelikte gelen leke ve kan normal değil canım. Tedbirli olmakta fayda var. Inşallah bir şey yoktur ama sen yine de doktora git. Geçmiş olsun
1,512,737 soru
24,673,055 cevap
367,375 kullanıcı