0 oy
478 göst.
23 Mart 2019 Hamilelikte Bebek Sağlığı kategorisinde (53 puan) sordu
Merhabalar,  11 haftalık hamileyken doktorum ense kalınlıgının 2.5 olduğunu söyledi ve çok endişelendim ikili test yaptırdım sonuç bekliyoum çok endişeliyim lütfen dua edin bır sorun olmasın sizce normal mı 

2 Cevap

+1 oy
23 Mart 2019 (58 puan) cevapladı
Hiç korkma benimde 3.5 mm di. Ama ikili test sonucu iyi cıktı. Hiç takma bu testler pekte doğru değil bebekte bi sorun yoksa sıkıntı yoktur. 
23 Mart 2019 (53 puan) yorumladı
Çok teşekkür edrjm yardımcı olduğunuz için inşallah dediğiniz gjbi olur
-Reklam-
0 oy
23 Mart 2019 (1,348 puan) cevapladı
Yanlış bilmiyorsam 2mm yi geçmemesi lazım

İlgili sorular

0 oy
2 cevap 283 göst.
2 Mayıs Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Papatya.16 (31 puan) sordu

1,512,478 soru

24,669,670 cevap

367,190 kullanıcı

...