0 oy
592 göst.
22 Mart 2019 Doğum kategorisinde (776 puan) sordu
Arkadaslar doktor kontrolum vardi dun 34 haftaligim doktor ooo sen ne yiyosun baya gelismis dedi ve 1 ay kalmis dedi ama 1 bucuk ay kalmamis mi sizce

4 Cevap

0 oy
22 Mart 2019 (7,160 puan) cevapladı
2 hafta önden gidiyor olabilir canım
-Reklam-
0 oy
22 Mart 2019 (89 puan) cevapladı
Herkesin değişiyor normali 38 hafta doğum ama 39,40,42de doğum yapan var ondan demiştir
0 oy
22 Mart 2019 (332 puan) cevapladı

Demekki 38. Haftada doğacak  bebiş:)

0 oy
22 Mart 2019 (2,464 puan) cevapladı

Evet ne yiyorsun :) pekmez yumurta muz deme bak çiğ ıspanak yiyen insanım :D

22 Mart 2019 (776 puan) yorumladı
Gunde en az 1 soda süt içmeye dikkat ediyorum ve sonrasinda onume ne gelirse yiyorum ama uyumadan once de süt içiyorum doktorumun verdigi suda eritilen kalsiyum ve magnezyum u içiyorum canim bj ara 2 haftada 100 gr almisti sonra bunlara dikkat ettim 2 haftada 600 gr aldirdim bebegime
22 Mart 2019 (2,464 puan) yorumladı
Gidince doktora bir diyim ya ben sadece Kan hapı ve decavit kullanıyorum cnm sütü kakaolu içiyorum öbür türlü direk çıkarıyorum sodayı h iç içmedim faydalıymış ama duydum alıp içeyim bende çok teşekkür ederim

İlgili sorular

0 oy
4 cevap 380 göst.
0 oy
2 cevap 477 göst.
23 Eylül 2022 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Defnem01 (17 puan) sordu
0 oy
6 cevap 926 göst.

1,512,748 soru

24,673,328 cevap

367,395 kullanıcı

...