0 oy
3,195 göst.
29 Haziran 2018 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (8 puan) sordu
Kola içmek istiyorum. Siz içiyor musunuz?
Gebelik haftası 6+5gunluk

21 Cevap

+1 oy
29 Haziran 2018 (2,989 puan) cevapladı

İçmemek gerekiyor ama canım istiyince içiyorum tabiki de :) ona bakarsan yediğimiz herşey zararlı hormonlu, katkı maddeli. 

29 Haziran 2018 (8 puan) yorumladı
Evet ama asitli ya sonuçta bir zarari olur diye korkuyorum
29 Haziran 2018 misafir yorumladı
Ben kızımda çok içiyordum o yüzden küçücük doğdu fazla gelişmemişti
-Reklam-
0 oy
29 Haziran 2018 (126 puan) cevapladı

Ara ara iciyorum cok canim istedgnde felan abartmadan 

29 Haziran 2018 (8 puan) yorumladı
Oh oh afiyet olsun
29 Haziran 2018 Sema yorumladı
Kizlar sizde ishal oluyomusnz 4 aylk hamlym ishlm
29 Haziran 2018 (1,470 puan) yorumladı
19 haftalik benim ben hic olmadim ishal
29 Haziran 2018 (8 puan) yorumladı
Ay ben kabizimmm genelde. Muz falan ye belki duzelirsin. Bide ben şalgam  içmiştim . O çok fena beni ishl  yapti
29 Haziran 2018 (126 puan) yorumladı
Bende hic olmadim
0 oy
29 Haziran 2018 misafir cevapladı

Aman diyim o haftalarda içme canım nefsini koreltmek için icicem dersin bir bakıyorsun koca bardak bitmiş :) 6.ayda çok içtim bir ay falan bir bardaktan birsey olmaz diyerek basladim her akşam  iki bardak nerdeyse sonra bıraktım içmeyi 

29 Haziran 2018 (8 puan) yorumladı
Ya zaten çok fazla kola içen bir insan değilim ama kızartma falan yerken yanında canım istiyor
0 oy
29 Haziran 2018 (2,642 puan) cevapladı
Valla hamileligin başından bu yana canım ne istedi ise yedim içtim. Bı oturusta 1 litre icmezsin herhalde sende. 
Suan canım tebeşir yemek istiyo :) o derece basima vuruyor hamileik
29 Haziran 2018 (8 puan) yorumladı
Benim asermem pek yok. Hiç birşey yiyesim gelmiyor özellikle sabahlari
29 Haziran 2018 (2,642 puan) yorumladı
Daha bulantilarin baslarindasin canım. Yeni yeni istahin kapanir herseyden tiksinirsin. En geç 3-4 aylık olunca biter.
Hamileliğin ortalarinda başlar aşermeler. Ben 34+5 deyim. Normal olarak istiyo.
29 Haziran 2018 (8 puan) yorumladı
Haklısın canim
0 oy
29 Haziran 2018 (737 puan) cevapladı

Bir kaç gundur içiyorum ben ya. Sanki midemin yabmasini engelliyor gibi. İçim istiyor valla. Bende çok vicdan azabı çekiyorum bebis icin ama napayım :))

29 Haziran 2018 (8 puan) yorumladı
Ay canım   içme o zamannn
29 Haziran 2018 (737 puan) yorumladı
Yok canım daha içmem zaten arada bir içersem içerim herhalde :D
29 Haziran 2018 (2,759 puan) yorumladı
doktorlar gunde 1bardaga bisey demiyor ben size kendi tecrubemden bahsedeyim kizima hamileyken cok ictim kola hemde baya baya cok sabah uyanir uyanmaz iciyordun mesela tabi cahillik bilgisizlik v.s kizim 2960 gr dogdu kilosu boyu iyiydi dogduktan sonra ne yazıkki gecmek bilmeyen pişikler başladi her turlü  bezi denedim ozamanlar bezler cok pahaliydi pek cok krem v.s en son doktotlar çözdü durumu meğer hamilelikte icilen kola bebeğin çişini çok asitli yapiyormus 11 aya kadar devam etti 11 ay uyku yüzü gormedik 2. bebeğimde korkudan ağzima sürmedim şükür hic pişik olmadi ona göre için
0 oy
29 Haziran 2018 (297 puan) cevapladı

Ben su icemiyorum alismisim soda ya, gunde 1 6li paket sade soda iciyordum banada gazli zararli denince icmeyi verdim ayran iciyorum oyle, ama canin cektiginde  ic birsey olmaz bir bardaktan ve arada icnekten :)

29 Haziran 2018 (8 puan) yorumladı
Azıcık içtim vallahii
29 Haziran 2018 (150 puan) yorumladı
Benimde çok mide bulantım oluyo yemekten sonra soda içiyorum hemen erisin de çıkarmayım diye ama günde 1 tane zararlı oldugunu bilmiyodum
0 oy
29 Haziran 2018 (171 puan) cevapladı

Bende cok istiyorum iciyorum canim arada bebegim gayet iyi cok sukur abartmamak lazim. Az biraz icine su katiyorum ama cok asitli olmasin diye.

29 Haziran 2018 (8 puan) yorumladı
Ohh iyi yapmışsın canim
0 oy
29 Haziran 2018 misafir cevapladı

38+3 günlük hamileyim içim yanıyor içiyorum çok şükür hiç zararı olmadı ama cok degil tabikide en fazla 2 bardak 

29 Haziran 2018 (8 puan) yorumladı
Bir.iki yudum bende
0 oy
29 Haziran 2018 (1,489 puan) cevapladı

Ben ilk 3 ay cok dikkat ettim ve kendiligimden bulantilardan icememistim zaten arada iciyoruz tabi benim.annemde bana hamileyken hep icermis tek sıkıntısı zayıf oluyorsun ama kisiden kisiyede degisebilir sanirim

0 oy
29 Haziran 2018 (2,485 puan) cevapladı

Asitli ve zararı çok normal hayatımda da içmem bir kere gözüm kaldı ve içim acayip yaniyodu bir bardak içtim bir daha da asla icmedim bir faydası yok bebegime o yüzden icmiyorum

0 oy
29 Haziran 2018 (281 puan) cevapladı

Belki guleceksiniz ama bende son zamanlardır makina torsili aseriyon kokusu çok hoş geliyo yiyesim var ;)

0 oy
29 Haziran 2018 (566 puan) cevapladı

Hamilelikten önce hiç içmezdim, şimdi sadece pizza ve burger yersem onun yanında içiyorum onun haricinde bol bol su tüketiyorum, su içince ister istemez insan hiç bişey içmek istemiyor

0 oy
29 Haziran 2018 (15 puan) cevapladı

Ben normalinden daha fazla kola tüketmeye başladım hamilelikte :DÇok şükür şimdilik birşey yok 

0 oy
29 Haziran 2018 (1,550 puan) cevapladı

Valla 5 aydir benim gibi kola bagimlisi biri tutabiliosa krndini kimse icmemeli bence.. :) gerci neler cektigimi.bi ben biliorum.icim gidiyor resmen ama kola cok zararli bebege. Onun iyiligi icin cook cok kendimi tutamazsam esime iciriyorum zorla onunkinden 2 yudum falan aliyorum nefsimi koreltiyorum sende oyke yap canim surda sabretcegimiz 9 ay sonrasinda bende 2.5 ltlik kolayi tek basima bitiricem

29 Haziran 2018 (150 puan) yorumladı
Canım o zaman da emzirceksin :)))))
0 oy
29 Haziran 2018 (150 puan) cevapladı

Eşim içerken canım çok istedi iki yudum aldım çok canın istiyosa iki yudum al başka içme çocuga yararı yok ve hamilelikte önerilmiyo

0 oy
29 Haziran 2018 (475 puan) cevapladı

Kolanın içindeki kafein zari delip bebeğe geciomus bildigime göre zararlıymış yaniii ben icsem bile içine su koyuyorum bı bardaktan fazlada içmiyorum 

0 oy
29 Haziran 2018 (133 puan) cevapladı

15. haftadayim canim çok cekiyor ama asitli olan hic bir seyi icmiyorum bebegimin sagligi benim nefsimden daha onemli. Onun yerine dolaptan soguk meyve yiyorum.

0 oy
29 Haziran 2018 misafir cevapladı

7 ay tuttum kendimi de son iki aydır sıcak da etkiliyor herhalde neredeyse hergün içiyorum ama en fazla iki bardak günde içmesem iyi ama tutamıyorum kendimi 10 gün sonra doğacak 3300 ağırlığı da. Zor ama içilmemeli. 


0 oy
29 Haziran 2018 (128 puan) cevapladı

Benim de canım  cok istiyo ama içme  bence doktorum bana içme  dedi

0 oy
29 Haziran 2018 (8 puan) cevapladı

Ben içmek istiyodum da eşim  bırakmıyor  zararli diyo dahada birsürü  şey sayiyo

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 194 göst.
3 Eylül 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Tubiii1 (79 puan) sordu
0 oy
7 cevap 640 göst.
8 Mayıs 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Antepli 27 (124 puan) sordu
0 oy
6 cevap 684 göst.
0 oy
18 cevap 2,275 göst.

1,512,751 soru

24,673,353 cevap

367,397 kullanıcı

...