İçmemek gerekiyor ama canım istiyince içiyorum tabiki de :) ona bakarsan yediğimiz herşey zararlı hormonlu, katkı maddeli.
Ara ara iciyorum cok canim istedgnde felan abartmadan
Aman diyim o haftalarda içme canım nefsini koreltmek için icicem dersin bir bakıyorsun koca bardak bitmiş :) 6.ayda çok içtim bir ay falan bir bardaktan birsey olmaz diyerek basladim her akşam iki bardak nerdeyse sonra bıraktım içmeyi
Bir kaç gundur içiyorum ben ya. Sanki midemin yabmasini engelliyor gibi. İçim istiyor valla. Bende çok vicdan azabı çekiyorum bebis icin ama napayım :))
Ben su icemiyorum alismisim soda ya, gunde 1 6li paket sade soda iciyordum banada gazli zararli denince icmeyi verdim ayran iciyorum oyle, ama canin cektiginde ic birsey olmaz bir bardaktan ve arada icnekten :)
Bende cok istiyorum iciyorum canim arada bebegim gayet iyi cok sukur abartmamak lazim. Az biraz icine su katiyorum ama cok asitli olmasin diye.
38+3 günlük hamileyim içim yanıyor içiyorum çok şükür hiç zararı olmadı ama cok degil tabikide en fazla 2 bardak
Ben ilk 3 ay cok dikkat ettim ve kendiligimden bulantilardan icememistim zaten arada iciyoruz tabi benim.annemde bana hamileyken hep icermis tek sıkıntısı zayıf oluyorsun ama kisiden kisiyede degisebilir sanirim
Asitli ve zararı çok normal hayatımda da içmem bir kere gözüm kaldı ve içim acayip yaniyodu bir bardak içtim bir daha da asla icmedim bir faydası yok bebegime o yüzden icmiyorum
Belki guleceksiniz ama bende son zamanlardır makina torsili aseriyon kokusu çok hoş geliyo yiyesim var
Hamilelikten önce hiç içmezdim, şimdi sadece pizza ve burger yersem onun yanında içiyorum onun haricinde bol bol su tüketiyorum, su içince ister istemez insan hiç bişey içmek istemiyor
Ben normalinden daha fazla kola tüketmeye başladım hamilelikte Çok şükür şimdilik birşey yok
Valla 5 aydir benim gibi kola bagimlisi biri tutabiliosa krndini kimse icmemeli bence.. :) gerci neler cektigimi.bi ben biliorum.icim gidiyor resmen ama kola cok zararli bebege. Onun iyiligi icin cook cok kendimi tutamazsam esime iciriyorum zorla onunkinden 2 yudum falan aliyorum nefsimi koreltiyorum sende oyke yap canim surda sabretcegimiz 9 ay sonrasinda bende 2.5 ltlik kolayi tek basima bitiricem
Eşim içerken canım çok istedi iki yudum aldım çok canın istiyosa iki yudum al başka içme çocuga yararı yok ve hamilelikte önerilmiyo
Kolanın içindeki kafein zari delip bebeğe geciomus bildigime göre zararlıymış yaniii ben icsem bile içine su koyuyorum bı bardaktan fazlada içmiyorum
15. haftadayim canim çok cekiyor ama asitli olan hic bir seyi icmiyorum bebegimin sagligi benim nefsimden daha onemli. Onun yerine dolaptan soguk meyve yiyorum.
7 ay tuttum kendimi de son iki aydır sıcak da etkiliyor herhalde neredeyse hergün içiyorum ama en fazla iki bardak günde içmesem iyi ama tutamıyorum kendimi 10 gün sonra doğacak 3300 ağırlığı da. Zor ama içilmemeli.
Benim de canım cok istiyo ama içme bence doktorum bana içme dedi
Ben içmek istiyodum da eşim bırakmıyor zararli diyo dahada birsürü şey sayiyo
1,512,751 soru
24,673,353 cevap
367,397 kullanıcı