Anlayan var mı arkadaşlar. Bende ogrenmek istiyorum))
Nts kagitta ustteki her daim bebisin kalp atislari oluyorr . Asagidakilerde senin sancinlarin sancilwrinda oldugunda oo isaretler yukwri cikip.cikip inenler olarak gozlemleniyorr kuzum
1,512,703 soru
24,672,774 cevap
367,359 kullanıcı