0 oy
538 göst.
20 Mart 2019 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (230 puan) sordu
Hanimlar ikili tarama diye sormustum cevap veten olmadi. Netten baktim sonuclarima paap cok yuksek yaziyor. 15,4. Nolur yardimci olur. Bu paap nedir yuksek olunca ne olur. Allah rizasi icin . Sonucumj daha gosteremedim 

1 cevap

0 oy
20 Mart 2019 (105 puan) cevapladı
Papp-a değeri risk faktörüdür canım. Bebegin down sendromlu olma riskini ölçen bir değer.  Ama %100 gerçeklik payı yok sadece risk değerlendirme değeridir. Sen içini ferah tut çok ehvam yapma canım:)
20 Mart 2019 (230 puan) yorumladı
Grafikte yesil alandayim bi riskim yok sanirim ama bu deger icin yuksek yaziyor 15,4 mom 2,95 yaziyor karsisinda en fazla 2,50 olmaliymis korktum bian canim
20 Mart 2019 (105 puan) yorumladı
Yeşil alandaysan hic sıkıntı yok canım o zaman rabbim sağ salim sağlıklı bir bebiş kucağınıza almayı nasip etsin:)
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 648 göst.
18 Mart 2022 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Aayy (150 puan) sordu
0 oy
1 cevap 917 göst.
19 Ekim 2021 Hamilelikte Bebek Sağlığı kategorisinde Kayca (110 puan) sordu
0 oy
3 cevap 5,387 göst.
0 oy
2 cevap 973 göst.
20 Aralık 2019 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde KumsaLL (202 puan) sordu

1,512,745 soru

24,673,153 cevap

367,379 kullanıcı

...