0 oy
503 göst.
19 Mart 2019 Hamilelikte Anne Sağlığı kategorisinde (363 puan) sordu
2. Aşımı oldum bugün ebeem ah ebem bi batırdı iğneyi deldi kolumu bi yandı of dedim alev alıyom heralde :( neyse sonra pazara gidiyim totoma 2 don alıyım dedim yok anam geçmiyoo totodan çok kilo almışım. Zaten balık etliydim ama abes bi kilom yoktu giydiğim yakışıyodu şimdi patlıyo heryerim :( bebeğim  şükür iyi önemli olan o ama benim psikoloji nolcek :/ :(((
Gebelik haftası 26+0
Kapatılma nedeni: Sol tarafta yukardaki Gebelik Dışı ve Sohbet bölümüne yazınız

1 cevap

0 oy
19 Mart 2019 (2,490 puan) cevapladı

:) bebek doğduktan sonra verirsin canım hamilesin çok normal kilo alman ben 22 kloyla doğum yaptım :)

19 Mart 2019 (363 puan) yorumladı
Tabii normal alıyoz mecburda sıkışıyom artıkk daha varda doğuma patlar matlarım mazallah :D bi doğursam rahatlıcam :Dd
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
69 cevap 4,045 göst.
0 oy
2 cevap 243 göst.
0 oy
3 cevap 339 göst.
16 Aralık 2024 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Srfipk58 (9 puan) sordu

1,512,350 soru

24,667,993 cevap

367,103 kullanıcı

...