Bu gün nst ye girdim kasılmalarım olduğun ragmen sancı çıkmadı neden acaba bilen varmı
Yalancı doğum sancisidir
ayni haftadayiz canim 3.gebeligim benimde gecen hafta sancilarim cikti dun girdim.nstye aksamindan cok kasilmam vardi nst yok oyun oynuyo bu bebekler bizlerle :)
1,512,169 soru
24,665,819 cevap
366,971 kullanıcı