Bu gün nst ye girdim kasılmalarım olduğun ragmen sancı çıkmadı neden acaba bilen varmı
Yalancı doğum sancisidir
ayni haftadayiz canim 3.gebeligim benimde gecen hafta sancilarim cikti dun girdim.nstye aksamindan cok kasilmam vardi nst yok oyun oynuyo bu bebekler bizlerle :)
1,512,148 soru
24,665,528 cevap
366,953 kullanıcı