0 oy
770 göst.
17 Mart 2019 Hamilelikte Anne Sağlığı kategorisinde (64 puan) sordu
Kızlar son ayımdayım kendım hep agdamı yapıyordum fakat bu aksam denedım yapamıyorum yarım bıraktım.ne yapsam kuaafore gıdemem esımde bu konuda cok hassas sacdan bıle nefret edıyo kız kardesım yok tug dokucu krem mı yoksa jıletmı kullansam yardım cı olub kendımı cok rahaysız hıssedıyorum bu sekılde doguma gıremem sorumdan sonra cvp atamıyorum  uyelık ıstıyo sımdıden tesk 

5 Cevap

0 oy
17 Mart 2019 (1,473 puan) cevapladı
Tüy dökücü kremler bebek icin zararlı mecbursaniz jilet kullanin
-Reklam-
0 oy
17 Mart 2019 (41 puan) cevapladı
Maglefes jilet canm 
0 oy
17 Mart 2019 (260 puan) cevapladı
Bence kuaföre git agda yaptır en temizi
0 oy
17 Mart 2019 (292 puan) cevapladı
Şimdilik jilet yap doğuma bı hafta kala ağda yaptır ve sakin son günlere bakma
0 oy
17 Mart 2019 (4,900 puan) cevapladı
Kuaföre git derim tüy dökücü kimyasal içeriyor erken doğumu tetikleyebilir jilet de hiç yapma kökleri kalınlaştırır daha sonra ağda da canım çok acır  

İlgili sorular

0 oy
3 cevap 351 göst.
0 oy
2 cevap 235 göst.
0 oy
2 cevap 317 göst.
0 oy
6 cevap 642 göst.

1,512,802 soru

24,673,976 cevap

367,431 kullanıcı

...