0 oy
796 göst.
16 Mart 2019 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (180 puan) sordu
Doğum yapan yada tavsiye verecek arkadaşlar 

2 Cevap

0 oy
20 Mart 2019 (4,059 puan) cevapladı
Bence internetten cv lerine bak canm benim arkadasda oraya gidyordu o da oyle bakti buldu
20 Mart 2019 (180 puan) yorumladı
Cv ye bskıp gittiğim doktordan memnun kalmadım ama bilmiyorum
-Reklam-
0 oy
26 Mart 2019 (180 puan) cevapladı
Tanıyan yok mu giden
3 Nisan 2019 (0 puan) yorumladı
Canım ben 7.ayıma girdim seher hanımın hastasıyım çok ama çok memnunum gayet güler yüzlü ilgili ve her soruna bıkmadan cevap veriyor. Yani kısacası hiç pişman olmadım bi daha hamile kalırsam burda olmasa bile onu bulup ona giderim yani :)
3 Nisan 2019 (180 puan) yorumladı
Doğum yaptığınızda yazar mısınız dicem ama bende 7. Aya giriş yaptım :)

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 1,036 göst.
15 Şubat 2021 Doğum kategorisinde Brc41 (22 puan) sordu
0 oy
3 cevap 5,874 göst.
0 oy
1 cevap 177 göst.

1,512,185 soru

24,666,026 cevap

366,978 kullanıcı

...