0 oy
634 göst.
13 Mart 2019 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (401 puan) sordu
Hanımlar 35 haftalik gebeyim dışim çok ağrıyor ve şişmiş eşim sağolsun disinol almış eczaneden kullanan var mı? Zarari olurmu

1 cevap

0 oy
20 Mart 2019 (396 puan) cevapladı
İçinde alkol var dişinolun zararlı diye biliyorum ben karanfiy yağı ve çin yağı kullandım hep iyi geldi ala 16. Haftamda kullandım ben side karanfilin çayını yapıp gargara yeptım gün içinde o da iyi oluyo karanfiy iltiheplı yerlere çok iyi geliyo 
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
7 cevap 17,283 göst.
13 Mart 2019 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Dursune (401 puan) sordu
0 oy
2 cevap 859 göst.
0 oy
2 cevap 1,172 göst.

1,512,773 soru

24,673,507 cevap

367,408 kullanıcı

...