0 oy
394 göst.
13 Mart 2019 Hamilelikte Bebek Sağlığı kategorisinde (56 puan) sordu

25 haftalık hamileyim 20lik dişim ve kulağım iltahap yaptı ağrılardan duramaz oldum doktorumunda onayıyla antibiyotik kullandım çok üzülüyorum kullanan var mı :(

Gebelik haftası 25

3 Cevap

0 oy
13 Mart 2019 (1,702 puan) cevapladı
 
En İyi Cevap
Uzulme kuzum eger bebegi riske aticak bi durum soz konusu olsa doktor onaylamazdi. Gecmis olsun
-Reklam-
0 oy
13 Mart 2019 (1,800 puan) cevapladı
Ben 2 defa kullandım. Sakın üzülmeyin zaten bu ilaçlar hamilelikte kullanilan ilaçlar. Hem enfeksiyonda çok zararlı bebeğe. Tedavi olmanız çok iyi olmuş bence bebeginiz açısından. 
0 oy
13 Mart 2019 (550 puan) cevapladı
bende ateslendimdigimde antibiyotik kullandim canimm bi sorun olmadi

İlgili sorular

0 oy
35 cevap 1,785 göst.
0 oy
18 cevap 1,219 göst.
0 oy
8 cevap 839 göst.
0 oy
5 cevap 656 göst.
31 Mayıs 2024 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Nur50 (128 puan) sordu

1,512,582 soru

24,671,051 cevap

367,264 kullanıcı

...