Al benden okadar ya ki düne kadar bende 15 haftalik hamileyim uyku resmen yoktu dün ayagimin arasına yastık aldim büyük yastık okadar güzel uyumusum ki şimdi uyandım düşün )) ilk defa bu yastık ayagimin arasına aldim ama sanki hep onla yatiyormusum gibi uyudum
bizde 27+4 haftadayz canm bende de var ama benimki psklojk uykuya dalamiyorm uykum oldugu halde ilac kullaniyordm bundan 2 yil once yine bozuldu
1,512,287 soru
24,667,179 cevap
367,051 kullanıcı