0 oy
416 göst.
10 Mart 2019 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (270 puan) sordu
Adet agrisi gibi agrim basladi simdi cok korkuyorum sizinde oluyomu yoksa.dr a gidiyimmi
Gebelik haftası 32+0

3 Cevap

0 oy
10 Mart 2019 (469 puan) cevapladı
Canim biraz bekle geçmezse doktora git bence
10 Mart 2019 (270 puan) yorumladı
Sagolcanim bi hafif bi siddetli oluyo anlamadim ya off
-Reklam-
0 oy
10 Mart 2019 (284 puan) cevapladı
Düzenliyse uzanınca falan azalmıyorsa  ve sıklaşıyorsa git mutlaka
10 Mart 2019 (284 puan) yorumladı
Yani geçip belirli aralıklarla tekrar oluyorsa düzenlidir
10 Mart 2019 (270 puan) yorumladı
Deegil canim sürekli agriyo kasik agrisi
10 Mart 2019 (284 puan) yorumladı
O zaman başka bir sebebi olabilir. Yine uzun sürerse ve artarsa gitmekte fayda var. Allah şifa versin cnm
10 Mart 2019 (270 puan) yorumladı
Sahol canim agrim gecti ama karnimin sag tarafi sisiyo bebekmi toplaniyo onemli biseymi
11 Mart 2019 (284 puan) yorumladı
Canm inşallah bişeyin kalmamıştır bu saate
0 oy
11 Mart 2019 (172 puan) cevapladı
Bende 32 haftayım benimde şuan öyle ama şiddetli degil hep aynı ama rahatsız oldum ya 3 saatir gecmiyor

İlgili sorular

0 oy
5 cevap 713 göst.

1,512,407 soru

24,668,762 cevap

367,147 kullanıcı

...