0 oy
411 göst.
8 Mart 2019 Doğum kategorisinde (1,129 puan) sordu
Ilk bebegimde yapamadım içimde kaldi.  Ikincide parmak boya aldik hepimizin el baskısını bir kâğıda bastırdık. Bebegiminki minicik pek sirin oldu. Belki yapmak isteyesiniz olur dedim :)

1 cevap

0 oy
9 Mart 2019 (543 puan) cevapladı
Bende ilk dogdugunda hemn resim istiyorum ama normal dogum ve devlet hastanesi oldugu icin tlf yasak ebelerden rica edecem artik. Kordonuyla felan ilk ciktiginda beni cekmeden onu cekmelerini isteyecem..
9 Mart 2019 (1,129 puan) yorumladı
Bu hic aklima gelmemişti:) gerci ikisi de acil oldu
-Reklam-

İlgili sorular

+1 oy
1 cevap 182 göst.
11 Kasım 2024 Doğum kategorisinde _Nermin_ (57 puan) sordu
0 oy
15 cevap 966 göst.
0 oy
10 cevap 484 göst.
8 Aralık 2022 Hamilelikte Bebek Sağlığı kategorisinde mucizem_eda (197 puan) sordu

1,512,748 soru

24,673,328 cevap

367,394 kullanıcı

...