0 oy
940 göst.
5 Mayıs 2018 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (1,377 puan) sordu

mrblar kizlar 7 haftaligim folik asit kullaniyorum bunyem cok zayif dustu cok halsizim 3 yasindada bi kizim var bakmakta zorlaniyorum o yuzden guclu bi vitamine ihtiyacim var dr.da hic ilac taraftari degil sentetik oldgunu dusunuyor dgrudur elbette ama sentetikte oksa beni biraz ayaga kaldiracak birsey lazim 

Gebelik haftası 7

1 cevap

0 oy
5 Mayıs 2018 (835 puan) cevapladı

Merhaba ben folis asit yerine kullanıyorum doktorum tavsiye etti..sevgiler 

-Reklam-

1,512,473 soru

24,669,595 cevap

367,184 kullanıcı

...