0 oy
336 göst.
6 Mart 2019 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (60 puan) sordu
Hamileligimin 27+6 haftasindayim rahmimde sislik fark ettim normalde agrim yok ama esimle iliskiye girdigimde asiri agrim oluyo yapamiyoruz boyle olan var mi acaba yada neden oluyo cvp verirseniz sevinirimne yapsam gecer

1 cevap

0 oy
6 Mart 2019 (296 puan) cevapladı
Bebeğin büyüdüğü için ağrı normal sislikde vucudun gebeliğe uygun pozisyon alıyor çünkü benimde durumum aynı sanırım doğuma kadar gecmicek bı durum bu
6 Mart 2019 (60 puan) yorumladı
Anladim insallah gecer cunku korkuyorum
6 Mart 2019 (296 puan) yorumladı
Korkma canım acimasi normal bebeğin düşmemesi için daraldığı için benimde durumum aynı afedersin lavabodayken bende hissediyorum sis olduğunu hala da aynı bı sorunum yok çok şükür
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
2 cevap 247 göst.
0 oy
2 cevap 375 göst.
16 Ağustos 2022 Hamile Kalamama kategorisinde Şekerparemm❤ (1,362 puan) sordu
0 oy
3 cevap 794 göst.
22 Mayıs 2022 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Emel k (363 puan) sordu

1,512,233 soru

24,666,637 cevap

367,027 kullanıcı

...